Victorian Ages
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Back to everything but basic..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Syrena 'Sally' Evelynn Carter

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sally

Sally


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 21-10-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Liam
Stand: Kooplieden

Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Emptyzo okt 21, 2012 10:16 am

ALGEMEEN
Volledige naam:
Syrena Evelynn Carter.
Roepnaam: Sally.
Bijnaam: Sally is eigenlijk al een bijnaam, omdat het een verbastering is van Syrena, maar er zijn natuurlijk altijd nog bijnamen te verzinnen op deze verbastering.
Leeftijd: Sally is pas achttien jaar geworden.
Geslacht: Vrouwelijk, dat lijkt me een feit waar niemand aan hoeft te twijfelen.
Rang: Ze is de dochter van een rijke boekanier en wordt tot een vrij hoge rang gerekend, ondanks dat ze niet van adel is.

INNERLIJK
Karakter:
Sally is allereerst een vrij liefdevolle jongedame, maar wees gewaarschuwd, ze heeft ook behoorlijk wat pit. Ze is echter te netjes opgevoed om dit daadwerkelijk te laten blijken en zal in publiek altijd de nette jongedame zijn, nooit uit haar vel springen of een opmerking maken die ongepast is, hoewel er natuurlijk wel eens uitzonderingen zullen zijn. Ze is een goede luisteraar, beleefd en vriendelijk. Ze zal niet iets weigeren, tenzij ze een goede reden heeft om wel iets te weigeren. Ze is behoorlijk slim, mede dankzij haar leergierigheid. Ze kan urenlang lezen, op zoek naar nieuwe dingen, hoewel dit natuurlijk niet altijd zo hoort. Soms is Sally deze hele houding echter spuugzat en dan vlucht ze het liefst. Ze is op een bepaalde manier een furie, ondanks dat dit niet altijd tot altijdzal komen, wat komt door het feit dat ze natuurlijk de netjes is opgevoed. Sally is iemand die haar familie niet wil teleurstellen en daarom zal ze, zeker in het bijzijn van haar familie, niet buiten het boekje stappen.
Sally is liefhebbend, maar als je daar misbruik van maakt, is dat iets wat ze nooit zal vergeten. Ze zal je dan haten, op elke mogelijke manier, maar dit niet regelrecht voor zijn raap leggen. Als ze je haat, doet ze dat op andere manieren dan simpelweg zeggen "Ik haat je!". Nu je echter wel op zo'n schandalige manier misbruik van haar gemaakt hebben, wil dit gebeuren. Sally is iemand die ontzettend trouw is en waar je op kunt bouwen en geheimen aan kunt toevertrouwen. Over het algemeen is ze eerlijk, want liegen is iets waar ze meer dan alleen een hekel aan heeft. Maar waar ze vaak een luisterend oor is, heeft ze soms moeite met haar eigen "problemen" te vertellen. Het maakt haar soms wat onvoorspelbaar, omdat ze soms ineens zou kunnen breken, maar er zijn maar weinig momenten dat dit gebeurd in het bijzijn van anderen. Over het algemeen kan je Sally beschrijven als een liefdevolle, liefhebbende, netjes opgevoede, slimme en vrolijke jongedame, op wie je kunt bouwen, vertrouwen en als werkelijke vriendin kunt beschouwen.
Sterke punten: Ze is een goede luisteraar, kan goed liefhebben en is behoorlijk slim.
Zwakke punten: Op sommige punten is ze een moeilijke prater, hoewel ze niet weet waar dit door komt. Verder heeft ze soms moeite om "nee" te zeggen, waardoor het wel eens wil voorkomen dat ze iets doet, terwijl ze het eigenlijk niet wil.
Relaties: Een liefdesrelatie is nog niet aan deze jongedame besteedt. Ze heeft haar hart nog niet verloren aan iemand en er is nog niemand geweest die ook daadwerkelijk een poging daartoe gedaan heeft.
Hobby’s: Sally speelt al vele jaren viool en geniet hier nog steeds net zo veel van. Verder rijdt ze graag zo nu en dan paard, leest ze graag en zo nu en dan wil ze ook wel eens een potlood pakken, maar dit laatste gebeurt vrij weinig.
Haat: Oneerlijkheid en leugens. Mensen die misbruik van haar liefhebbendheid maken.
Angst: Sally is bang voor onweer, hoe vaak ze ook geprobeerd heeft er niet meer bang voor te zijn. Zodra het onweert, kruipt ze het liefst bij haar ouders in bed, maar omdat dit nu eenmaal idioot is voor een achttienjarige, blijft ze vaak in haar bed liggen, biddend dat het snel voorbij is.


UITERLIJK:
Lengte/bouw:
Sally is niet één van de langste, met een lengte van slechts 166 cm. Haar bouw is echter behoorlijk slank, fragiel haast, met lange, slanke benen en een behoorlijke boezem (hoewel je nu niet meteen aan een cup F moet denken, maar aan een volle C). Eigenlijk heeft ze meer toebedeeld gekregen dan daadwerkelijk mooi is voor haar lichaam, maar zijzelf heeft hier weinig problemen mee.
Huid: Ze heeft een lelieblanke huid, die nagenoeg geen imperfecties lijkt te kennen. Afgezien van één moedervlekje op haar ringvinger, is haar huid verder egaal.
Haar: Haar haar is lang, heel erg lang en heeft een rode kleur. Het heeft van nature een slag, maar vaak genoeg draagt Sally het in een ingewikkeld kapsel, hoe graag ze soms ook zou willen dat ze het elke dag los kon laten hangen.
Ogen: Haar ogen zijn een felle, blauwe kleur, die, door haar rode haar, nog blauwer lijken, dan ze misschien wel echt zijn. Maar blauw zijn ze zeker.
Speciale kenmerken: Er zijn waarschijnlijk redelijk wat dingen waaraan je haar kunt herkennen, maar haar lange haar, met de rode kleur is waarschijnlijk wel haar kenmerk.

EXTRA:
Familie:
Sally komt uit een niet abnormaal groot gezin. Het gezin bestaat uit, inclusief haarzelf, zes leden, wat betekend dat ze dus drie broers heeft. Ja, Sally is het enige meisje in haar familie en ook nog eens de jongste. Haar vader is een rijke boekanier, die zijn zaken goed op orde heeft en een gewaardeerde man is. Haar moeder is een typisch voorbeeld van een huisvrouw, daar valt weinig over te zeggen. Haar broers treden ieder in de voetstappen van hun vader en zijn ieder op weg om goede en gewaardeerde kooplieden te worden. Haar oudste twee broers zijn getrouwd en haar oudste broer is inmiddels al voor de tweede keer vader, wat Sally dus tante maakt.
Verleden: Er valt eigenlijk vrij weinig te vertellen over de jeugd van deze roodharige jongedame. Ze is opgegroeid in een liefhebbend gezin, is nooit tekort gekomen en vond altijd de bescherming die ze nodig had bij haar broers. Natuurlijk waren er zo nu en dan wat dingen niet helemaal in orde, waren er ruzies, maar niets was ontzettend ernstig. Al van jongs af aan werd Sally netjes opgevoed, leerde ze de tafelmanieren, een waaier hanteren en werd ze in de meest verschrikkelijke korsetten gehesen. Ze leerde om paard te rijden als een jongedame en werd haast als een dame van adel opgevoed, ondanks dat ze dit niet is. Sally was leergierig, leerde graag en veel en daarom kreeg ze uiteindelijk thuis les, net zoals haar broers. Het was een oude vriend van hun vader die haar les gaf en die haar leerde om te schrijven en lezen. Al met al kan je dus zeggen dat Sally redelijk volgens de etiquette is opgevoed, weet hoe ze een waaier moet hanteren, de tafelmanieren onder de knie heeft en kan leven met het dragen van korsetten.
Overig: Ondanks haar zorgeloze jeugd, gaan er woorden rond dat haar vader van plan is haar uit te huwelijken, maar met wie en wanneer is nog onduidelijk.

Plaatje:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Sally op zo okt 21, 2012 11:43 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosa

Rosa


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-10-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Daniël, haar klanten niet meegerekend.
Stand: Adel, al is dit enkel omdat ze over veel geld beschikt.

Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Emptyzo okt 21, 2012 10:32 am

Voor mijn part goedgekeurd. Mits me me van mijn buikpijn weet te helpen. :c
Oh, en vergeet de character sheet niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 21-10-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Liam
Stand: Kooplieden

Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Emptyzo okt 21, 2012 10:37 am

Catherine schreef:
Voor mijn part goedgekeurd. Mits me me van mijn buikpijn weet te helpen. :c
Oh, en vergeet de character sheet niet.

Warme kruik ertegenaan <3
Oh, en nee, die vergeet ik niet, ik zal hem gelijk even invullen, maar ik was nog bezig met foto's zoeken (ik begin er echt teveel te krijgen, volgens mij, lol).
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosa

Rosa


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-10-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Daniël, haar klanten niet meegerekend.
Stand: Adel, al is dit enkel omdat ze over veel geld beschikt.

Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Emptyzo okt 21, 2012 10:51 am

Sally schreef:
Catherine schreef:
Voor mijn part goedgekeurd. Mits me me van mijn buikpijn weet te helpen. :c
Oh, en vergeet de character sheet niet.

Warme kruik ertegenaan <3
Oh, en nee, die vergeet ik niet, ik zal hem gelijk even invullen, maar ik was nog bezig met foto's zoeken (ik begin er echt teveel te krijgen, volgens mij, lol).

Mweh iedereen heeft mooi veel plaatjes en ik heb me rot gezocht naar een. HAHAHA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 21-10-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Liam
Stand: Kooplieden

Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Emptyzo okt 21, 2012 10:56 pm

Catherine schreef:
Sally schreef:
Catherine schreef:
Voor mijn part goedgekeurd. Mits me me van mijn buikpijn weet te helpen. :c
Oh, en vergeet de character sheet niet.

Warme kruik ertegenaan <3
Oh, en nee, die vergeet ik niet, ik zal hem gelijk even invullen, maar ik was nog bezig met foto's zoeken (ik begin er echt teveel te krijgen, volgens mij, lol).

Mweh iedereen heeft mooi veel plaatjes en ik heb me rot gezocht naar een. HAHAHA.

Tja, een getekend plaatje is wat dat betreft een voordeel AHAHAH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 21-10-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Liam
Stand: Kooplieden

Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Emptyma okt 22, 2012 3:26 am

Goed, ze is officieel af (na nog een fout eruit gehaald te hebben) en bij deze ook mijn onderschrift, olé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Syrena 'Sally' Evelynn Carter   Syrena 'Sally' Evelynn Carter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Syrena 'Sally' Evelynn Carter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Carter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Victorian Ages :: Algemeen :: Personages-
Ga naar: